Design og koding av Albertine Lseth Vestvik // Albiss.blogg.no

endelig fremme

Skrevet 10.07.2016 klokken 21:56

Endelig er det tid for vre en uke i mitt eget lille ferieparadis p Hvaler. Det er s utrolig deilig vre her, og jeg kan ikke si det nok. Jeg kom hit i gr ettermiddag, og da var det skinnende sol og varmt. Dette ret har vi med oss en ekstra person, nemlig lille Erik-Andreas som jeg har blitt tante til, og det er veldig hyggelig. Han er s st!

I dag har det reinet og vrt veldig grtt, og jeg har egentlig bare vrt inne. I morgen hper jeg p litt finere vr, slik at jeg kan jobbe litt i hagen og kanskje ta meg en liten tur. Ha en fin kveld videre!

den beste bursdagen

Skrevet 06.07.2016 klokken 17:16

, i dag har jeg bursdag! Og ikke bare jeg, men bde mamma og ihvertfall fem andre jeg kjenner har ogs bursdag i dag! Jeg fr dessverre ikke sett mamma i dag, men i helgen skal vi se hverandre p Hvaler, og feire hverandre masse! Uansett, dagen i dag har vrt helt fantastisk, og over alle forventninger. Jeg ble vekket av Marius med makroner, blomster, kort og prosecco p sengen, og etterp laget vi en kjempedeilig frokost sammen. Det er ikke ofte jeg spiser makroner og drikker prosecco til frokost, men i dag er det lov. Han kjpte ogs yndlingsblomstene mine, peoner, og det setter jeg veldig stor pris p!

Jeg var ogs innom jobben i sted for kjpe kaffe, og da fikk jeg noen helt nydelige blomster, kort og vin av mine kjre kollegaer. De er s snille og ste, og jeg er s glad for ha en jobb hvor man har et s bra milj. Det er veldig viktig!

I tillegg s skinner solen ute, og alt er bare herlig! Jeg har fri i dag, s jeg fr rydde og vaske litt imens Marius er ute, og senere i dag skal vi spise en deilig middag sammen og bare ta det helt med ro!

hjemme igjen

Skrevet 02.07.2016 klokken 15:42

Ja folkens, da har vi allerede kommet hjem igjen til Norge! Tiden i Florida har flyet fra oss, og vi har kost oss s mye at dere skulle bare visst! Det var faktisk veldig trist kjre fra Miami og til flyplassen, levere fra seg den fine bilen og tenke at vi skulle hjem igjen. Vi skulle gjerne vrt der i to uker til.

Fr vi dro til flyplassen dro vi innom stranden, og ble liggende der i nrmere to timer. Etterhvert s jeg at jeg hadde blitt litt rd p beina, og da jeg satte meg p flyet, inns jeg at jeg hadde blitt helt sinnsykt solbrent. Leggene og fttene mine hovnet opp, og jeg klarte svidt sitte stille p flyet. Vi mtte ogs mellomlande i Kbenhavn, noe som gjorde hjemreisen enda lenger. Herregud, for en slitsom tur! N har jeg ligget rett ut siden vi kom hjem, med beina fulle av bde aloe vera og hydrokortison, og de blir alts ikke bedre. Jeg har aldri vrt s solbrent fr, og jeg har aldri blitt solbrent p beina! Er det noen av dere som har noen tips til hva man kan gjre? De er helt hovne, og nr jeg tar p dem, kjennes det ut som.....ja, jeg vet ikke. Sprstekt hud. Haha!

....Uansett, i dag skal Marius i bursdag, s jeg har endelig tid til vre alene og fikse mine egne ting. Blogge og slappe av. Etter s mye gy er det kanskje lett bli litt rastls, men jeg skal nok klare kose meg alene. Orange is the new black har jo kommet med en ny sesong n, s jeg har jo masse gjre fremover!

Jeg har ogs tatt utrolig mange fine bilder til dere fra turen, og jeg gleder meg til vise dere alt! Jeg har hatt en s fin ferie at det er umulig beskrive det, og vi har opplevd s mye spennende!

Ha en superfin lrdag videre :-)